مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-03اقتصادي

خبر خوب|خودداری فرماندار از یک افتتاح نمادین+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بر اساس هماهنگی های انجام یافته از سوی نمادین گاز رسانی به این روستا افتتاح شود.

فرماندار زنجان که به همراه تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی به منظور بهره برداری از پروژه گازرسانی روستای حصار، در این روستا حاضر شده بود، به محض مشاهده اینکه علمک گاز منازل اکثر قریب به اتفاق اهالی روستای حصار وصل نشده و اهالی از این موضوع ابراز گلایه  دارند که چرا صرفا به برقراری نمادین یک علمک گاز بسنده شه و مراسم افتتاح پروژه گازرسانی را اجرا می کنید؟ در حالیکه علمک گاز منازل اهالی هنوز انجام نشده است، در راستای ارج نهادن به درخواست قاطبه اهالی و مهمتر از آن؛ با هدف احتراز از اقدامات و حرف های بی پایه و اساس که بوی رفع تکلیف داده و صرفا می توانست به آمار افتتاحات پروژه های هفته دولت بیفزاید، صراحتا از افتتاح پروژه گازرسانی روستاهای حصار، مشمپا و شکورچی امتناع ورزید.

فرماندار زنجان خطاب به متولیان گازرسانی زنجان دستور داد تا زمان برقراری تمامی علمک های منازل اهالی روستاهای حصار، مشمپا و شکورچی از برگزاری هر گونه مراسم افتتاح و بهره برداری جدا پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب|خودداری فرماندار از یک افتتاح نمادین+فیلم

خبر خوب|خودداری فرماندار از یک افتتاح نمادین+فیلم